سامانه تعیین وقت پلنو چه امکاناتی دارد؟

1- مدیریت رزرو

سامانه تعیین وقت برای مدیریت و برنامه ریزی رزروها
سامانه تعیین وقت - پروفایل
ایجاد پروفایل اختصاصی

مشترکین پلنو، با عضویت در سامانه تعیین وقت پلنو، یک صفحه اختصاصی خواهند داشت. در این پروفایل اختصاصی، ضمن معرفی ماهیت کسب و کار، خدمات، سرویس‌ها و زمانهای آزاد قابل رزرو از هر خدمت را مشخص و  در معرض دید مراجعان و کاربران قرار داد.

سامانه تعیین وقت - دامنه
ساب دامین اختصاصی

این امکان برای مشترکین پلنو فراهم شده است تا ساب دامینی از آدرس اصلی سایت پلنو را انتخاب کنند. بنابراین در صورتی که کسب و کاری سایت اختصاصی خود را نداشته باشد می‌تواند این زیردامنه‌ را در پروفایل‌های اجتماعی یا کارت ویزیت خود ثبت کند.

سامانه تعیین وقت - رزرو
امکان رزرو گروهی

برگزاری جلسات آنلاین و کلاس‌های گروهی غیرحضوری در پلنو به اساتید، مشاوران و تیم‌های کارشناسی هر کسب و کاری اجازه می‌دهد که امکان تعریف “قرار گروهی” یا “کلاس” را برای هر بازه زمانی و با تعیین حداکثر تعداد قابل رزرو فراهم کنند.

تایید یا رد رزرو با ارائه توضیح

مشترکین پلنو، در صورت دریافت درخواست رزرو از سمت مشتری و پس از بررسی اولیه می‌توانند نسبت به رد یا تایید اقدام نمایند. رد درخواست می‎‌تواند با (یا بدون) ذکر دلیل، انجام گیرد و موضوع طی پیامکی به اطلاع مشتری برسد. 

امکان لغو رزرو بصورت دو طرفه

پس از نهایی شدن درخواست رزرو توسط مشترک اصلی پلنو، هر یک از طرفین (صاحب کسب و کار یا مشتری) امکان کنسل کردن رزرو(های) هماهنگ شده را دارند. کنسلی رزرو، با رعایت ضوابط اعلامی، پیش‌بینی شده است.

ویجت ادغام پروفایل پلنو

چنانچه فرد یا سازمانی، وب سایت شخصی و یا سازمانی خود را داشته باشد، با کدهای ادغام، می تواند پروفایل پلنو خود را در سایت اختصاصی جاگذاری نماید. به این ترتین مشتریان و مخاطبان، از سایت اصلی برای رزرو اقدام خواهند کرد.

گزارشات رزرو و مراجعه مشتریان

پلنو گزارش دقیقی از سوابق رزرو و وضعیت حضور یا عدم حضور مشتریان در رزروهای قبلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاع از گزارش رزروها و مراجعات قبلی و آتی کاربران و مشتریان، به کسب و کارها در ارائه بهتر خدمات کمک می‌نماید.

جابجایی زمان رزرو شده

در سیستم نوبت‌دهی غیرحضوری پلنو کاربران در صورت نیاز می‌توانند، وقت رزرو شده‌ی قبلی خود را به زمان آزاد دیگری منتقل نمایند. این عمل به سادگی و بدون طی مجدد فرایند رزرو انجام می‌پذیرد.

امکان تکرار رزرو

‌کاربران و مشتریان کسب و کارها قادر خواهند بود در یک مرحله و به سادگی، بیش از یک رزرو را از کسب و کار شما داشته باشند. این تجربه بی‌نظیری از یک رزرو بی‌دردسر و آسان است که شما در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار می‌دهید.

فاصله زمانی بین دو نوبت

زمان استراحت یا فاصله بین دو نوبت، سامانه تعیین وقت پیش بینی شده است. بنابراین مشترکین پلنو می‌توانند زمان مشخصی را بین دو مراجعه‌ی مشتریان خود برای استراحت یا نظافت و … تعریف نمایند.

نمایش اولین تاریخ قابل رزرو

در سامانه تعیین وقت پلنو، کاربران به راحتی به لینک اختصاصی هر کسب و کاری، مراجعه می‌کنند.  اولین تاریخ قابل رزرو را مشاهده و بدون نیاز به هماهنگی تلفنی یا کسب تایید مستقیما فرایند رزرو را آغاز می‌کنند.

2- برنامه کاری دقیق پرسنل

برنامه ‎ریزی دقیق و منعطف برای پرسنل شاغل
تعریف و افزودن پرسنل

در پلنو هر کسب و کار سازمانی (حقوقی)، می‌تواند ضمن معرفی پرسنل شاغل در تیم، زمانبندی ارائه خدمات به مشتریان را ثبت نماید. به این ترتیب مشتریان با آگاهی کامل از تیم خدماتی، نسبت به رزور اقدام می‌کنند.

اعمال و اعلام تاخیر

در صورت بروز هرگونه تاخیر در برنامه‌ی کاری شما و یا پرسنل زیرمجموعه، میزان تاخیر بر روی برنامه کاری اعمال کرده و بروزرسانی کنید. پلنو با ارسال پیامک، موضوع و مدت زمان تاخیر را به مشتریان شما اطلاع خواهد داد.

جابجایی پرسنل

چنانچه هر یک از پرسنل، قادر به ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه‌کنندگان نباشند، مدیر پروفایل می‌تواند شخص دیگری را جایگزین نماید. این جابجایی پرسنل از طریق پیامک به مشتریان مرتبط، اطلاع رسانی می‌گردد.

3- برنامه ریزی هوشمند

ابزارهایی برای برنامه ریزی هوشمند و دقیق
تقویم کاری مدرن

تقویم کاری مدرن پلنو، به شکلی طراحی شده که امکان تعریف رویدادهای غیرکاری برای کسب و کارها وجود داشته باشد. بنابراین هر کسب و کاری به آسانی می‌تواند مناسبت‌های زمانی روزانه، هفتگی و یا ماهیانه خود را ثبت و مرور نمایند.

فعال شدن اتوماتیک نوبت‌ها

این امکان برای مشترکین پلنو فراهم شده که زمان خاصی را برای فعال شدن اتوماتیک نوبت‌های خدمات ارائه شده مشخص نمایند. یعنی، در زمان از قبل تعیین شده، زمانبندی خدمات برای کاربران قابل مشاهده و رزرو خواهد بود.

مدیریت همپوشانی زمانی خدمات

در صورتی که چند خدمت متنوع، توسط تیم یا فرد مشخصی ارائه شود، پلنو امکان مدیریت پروفایل را فراهم می‌کند. در صورت رزرو یکی از خدمات، زمان رزرو شده در تقویم کلیه‌ی خدمات قابل ارائه‌ی دیگر توسط شخص موردنظر غیرفعال گردد.

4- راهکارهای سازمانی

 پلنو، منطبق بر نیازهای سازمانی و امنیتی
انتقال حساب کاربری

چنانچه مشترکین سازمانی، نهادها، شرکتهای دولتی و خصوصی حساب کاربری سامانه تعیین وقت را با شماره موبایل نماینده حقیقی و بنام مجموعه حقوقی ایجاد کرده باشند، به راحتی و با چند کلیک ساده امکان تغییر نماینده و شماره موبایل مرتبط  وجود دارد.

پیاده سازی پلنو در دامین سازمانی

چنانچه سازمان یا ارگانی درخواست استفاده از امکانات و سرویس پلنو را در دامین سازمانی خود را داشته باشد، این امکان توسط متخصصین پلنو فراهم می‎‌گردد تا مراجعه کنندگان آن سازمان از طریق دامین سازمانی، از نوبت دهی غیرحضوری بهره‌مند شوند.

دعوت به جلسه

مشترکان سازمانی پلنو می‎‌توانند پس از تعریف جلسات کاری از مدعوین آن جلسات، دعوت به عمل آورند. مدعوین نیز می‌توانند پس از مشاهده برنامه جلسه، درصورت قبول یا رد دعوت با ذکر توضیحاتی، نسبت به آگاه کردن دعوت کننده اقدام نمایند.

عدم نمایش موقت خدمت

اگر کسب و کاری بصورت موقت قادر به ارائه خدمات نباشد، پلنو این امکان را فراهم ساخته تا مشترک بدون نیاز به حذف آن خدمت یا زمانبندی انجام شده، آن را بحالت غیرفعال در آورند تا کاربران قادر به مشاهده و رزرو آن خدمت نباشند.

تائید دو مرحله‌ای عملکردهای مهم

پلنو در کنار تدابیر بالای امنیتی که برای حفاظت از اطلاعات مشترکین و کاربران اتخاذ نموده است. برای موارد حساسی چون تغییر اطلاعات بانکی و یا انتقال حساب کاربری، سیستم تایید دو مرحله‌ای را پیش‌بینی و پیاده‌سازی نموده است.

عمومی یا خصوصی کردن حساب

ممکن است به عنوان صاحبان کسب و کار، علاقمند به نمایش عمومی پروفایل در سامانه پلنو نباشید. با تغییر حساب کاربری از حالت عمومی به خصوصی از نمایش آن در داشبورد عمومی کسب و کارهای فعال در پلنو پیشگیری نمایید.

5- تعامل بیشتر با مشتریان

خلق تجربه ای منحصر به فرد از رزرو آنلاین
افزودن شبکه های اجتماعی

پلنو این قابلیت را در اختیار مشترکین پلنو قرار داده  تا شبکه‌های اجتماعی خود را در پروفایل شخصی‌شان نیز به نمایش بگذارند. دسترسی مستقیم مشتریان و مخاطبان به لینک تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، آپارات، لینکدین و …

گالری تصاویر

شما به عنوان مشترک پلنو و متناسب با نوع پکیج انتخابی می‌توانید تصاویری از کسب و کار خود را در پروفایل کاری ثبت کنید. به این ترتیب مخاطبان و مشتریان با امکانات و خدمات ارائه شده، به صورت تصویری آشنا خواهند شد.

QR Code اختصاصی

هر حساب کاربری در پلنو یک کد QR اختصاصی دارد. مخاطبان هر کسب و کاری می‌توانند با اسکن این QR کد (در هر جایی)، به صفحه پروفایل موردنظر و رزرو سرویس مشترک هدایت شده و سرعت و سهولت دسترسی را تجربه کنند.

6- مدیریت مشتریان

پلنو و افزایش مشتریان وفادار و طرفدار
امکان ثبت امتیاز

نحوه ارائه سرویس و میزان رضایتمندی مشتریان از خدمت ارائه شده، به صاحبان کسب و کار کمک می کند که با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند. پلنو این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که به کسب و کار مورد نظر امتیاز دهند.

اعمال محدودیت رزرو

در صورتی که سازمانی با افزایش تقاضا مواجه باشد جهت جلوگیری از هرگونه شیطنت احتمالی و ایجاد بازار سیاه رزرو وقت احتمالی، می‌توان با ایجاد محدودیت تعداد رزرو برای هر کاربر امنیت مناسبی در این خصوص ایجاد کرد.

دریافت اطلاعات تکمیلی مخاطبان

مشتریان می‌توانند برای افزایش بهره‌وری جلسه یا بهره‌مندی از مشورت تخصصی شما، با ارسال مدارک و مستندات مرتبط به صورت فایل پیوست و یا با طرح صورت مسئله توضیحات تکمیلی را با صاحب کسب و کار به اشتراک بگذارند..

ایمیل و پیامک یادآوری

به منظور یادآوری قرار ملاقات‎‌های رزرو شده به مشتریان و کاهش نرخ عدم حضور آنان (که اغلب به سبب فراموشی اتفاق می افتد) در تاریخ و زمان مشخص، ایمیل و یا پیامک یادآوری برای مشتریان کسب و کارها ارسال می‌گردد.

گوش به زنگ

در صورت فعالسازی این گزینه با کنسل شدن رزوهای قبلی، موضوعِ آزاد شدن زمان بلافاصله از طریق پوش نوتیفیکیشن یا پیامک به سایر کاربران اطلاع‌رسانی می‌گردد. بنابراین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به رزرو وقت فوق اقدام نمایند.

7- مدیریت مالی

تصمیم گیری بهتر با ارائه گزارش های جامع مالی
دریافت وجه از مشتریان

با تعریف یک سرویس یا خدمت، مشترک پلنو قادر خواهد بود کل یا بخشی از هزینه خدمات را از کاربران و در حین رزرو دریافت نماید. (وجوه، به حساب واسط پلنو منتقل و پس از ارائه خدمات بدون کسر کارمزد، به حساب مشترک واریز می‌شود)

امکان تعریف قوانین کنسلی

مشترک پلنو، متناسب با نوع کسب و کار، شرایط کنسلی خود را تعریف می‌کند. بدیهی است مخاطبان هر مشترک، با اطلاع از این قوانین مشکلی در خصوص عودت وجوه پرداختی در صورت کنسلی یک قرار، نخواهند داشت.

ارائه گزارشات جامع مالی

در پلنو گزارشات جامعی از کلیه تراکنش های مالی مشترک، در اختیار مدیر پروفایل قرار می‌گیرد. این گزارشات شامل نعداد رزروهای انجام شده، تعداد رزروهای موفق، نعداد کنسلی‌ها، درآمد هر رزرو، درآمد کلی و … خواهد بود.