سیستم رزرواسیون آنلاین مراکز خدمات درمانی

 

شیوع ویروس کرونا با وجود تمام مشکلاتی که ایجاد کرد، بار دیگر فرصتی برای راستی‌آزمایی دنیای فناوری و اینترنت فراهم آورد؛ دنیایی که بعداز شیوع این ویروس تنها پل ارتباطی افراد با یکدیگر برای معاشرت بود؛ اما اینترنت فقط یک راه ارتباطی نوین نیست، بلکه در دوران کرونا نشان داد که می‌تواند به‌عنوان یک کانال ارتباطی مطمئن و البته کارساز میان پزشک و بیمار ایفای نقش کند. امکان رزرو مراکز خدمات درمانی در این دروران از اهمیت بالایی برخوردار است.

پلنو به عنوان به سامانه آنلاین رزرواسیون می‌تواند نیازهای اولیه نوبت‌دهی بیمارستان، کلنیک های تخصصی، پزشکان خصوصی، دندانپزشکان و روانشناسان را به راحتی و بدون نیاز به زیرساخت فنی یا تجهیزات سخت افزاری به ساده‌ترین روش تامین کند.
علاوه بر آن مراکز فیزیوتراپی، مراکز کاردرمانی، مراکز گفتاردرمانی، مراکز بازی درمانی آزمایشگاه‌ها و حتی کلنیک‌های دامپزشکی نیز می‌توانند بدون اتلاف هزینه و سرمایه گذاری‌های سنگین از سامانه نوبت دهی غیرحضوری استفاده کنند.

شما نیز به عنوان پزشک، پرستار، فیزیوتراپ و سایر درمانگران و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و هم‌چنین به عنوان مدیر یک مرکز درمانی با بهره گرفتن از سیستم رزرواسیون آنلاین خدمات درمانی، دفتر برنامه‌ریزی خود را در گوشی خود حمل کنید و فرصت برنامه‌ریزی آسان را برای مشتریان خود در تمام روزهای سال و کلیه ساعات شبانه‌روز فراهم کنید.

پیاده‌سازی یک سیستم رزرواسیون آنلاین راه‌کاری هوشمند برای مدیریت و برنامه‌ریزی رزرو مراکز خدمات درمانی است که پیدا کردن مرکز را در فضای مجازی تسهیل کرده و اجازه دریافت آسان نوبت و رزرو وقت را به مشتریان و متقاضیان خدمات پزشکی و درمانی می‌دهد. با نصب و راه‌اندازی یک سیستم رزرواسیون آنلاین که قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند نیز می‌باشد،  اموری مانند جابجایی پرسنل و تنظیم برنامه کاری ایشان، برنامه‌ریزی جلسات و مرخصی‌ کارکنان ساده‌تر مدیریت می‌شوند. هم‌چنین تراکنش‌های مالی در کلیه لحظات برای مدیران قابل رویت و کنترل است.

در سیستم رزرواسیون آنلاین نوبت‌ها به طور اتوماتیک باز شده و در صورتی که فردی نوبت خود را تغییر داده یا کنسل کند، به سرعت تقویم به‌روزرسانی شده و برای مخاطبان قابل رویت می‌باشد. هم‌چنین امکان رزرو هم‌زمان دو نفر برای یک زمان واحد در سیستم میسر نبوده و در نتیجه تداخل برنامه پیش نمی‌آید. صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها و دقیق بودن برنامه موجب افزایش رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری ایشان به مرکز ارائه دهنده خدمات و در نهایت افزایش درآمد مجموعه می‌شود.

با دریافت نظرات مشتریان توسط سیستم نظرسنجی سامانه رزرواسیون آنلاین، امکان اطلاع از نظرات مشتریان افزایش یافته و برنامه‌ریزی برای بهبود فرایندها تسهیل می‌شود.

هم‌چنین‌‌ با حذف یا کاهش فرایندهای کاری تکراری و خسته‌کننده مانند پاسخ‌گویی به تلفن و ثبت وقت، بخش بزرگی از زمان پرسنل امور دفتری آزاد شده  و صرف امور تخصصی‌تر شده و به دلیل خستگی کمتر امکان برخورد بهتر با مشتریان فراهم می‌شود. با پلنو از امکان رزرو مراکز خدمات درمانی بهره‌مند شوید.